jueves, 15 de mayo de 2008

En el programa número 12....

Aquest dissabte, 17 de Maig, Dia d'Internet, parlarem amb l'autor del postre "arroba"i el director del Dia, Luís Arroyo que ens explicarà l'arroba olímpica. Així mateix, compartiran taula el director de la fundació IBIT, Toni Roig; Xisco Lladó, informàtic; Juan Gabriel Covas, delegat de l’Associació Internautes a Balears i els joves finalistes de Ficcions, el concurs literari a la xarxa, Miquel Toni Font i Cristòfol Bonnin de l'IES Sineu.

Però a més d'Internet, aprendrem a menjar sà amb una dietista,
ens posarem les malles per fer esports innovadors,
passàrem les proves per ser astronautes,
fàrem un homenatge al gran Frank Sinatra
i escoltarem al grup mallorquí Anegats.

TOT AIXÒ I MÉS...... de 10 a 13h a IB3Ràdio! Us esperam!

1 comentario:

Sabaticadicte dijo...

Hola Sabatics! Vos don l'enhorabona perque pens que feis un programa enorme. La veritat és que els dissabtes dematins no hi ha qui vos faci ombra. M'agrada el to del programa i vos anim a que faceu més coses com això que heu fet del Saló Nautic. Em vaig acostar a veurer-vos però no em vaig atrevir a saludar-vos (la propera vegada potser)Una besada molt gran per a tots, especialment per aquesta gran professional de la radio que és na Marga. Continuau igual!!!